perjantai 22. heinäkuuta 2016

Faktoja

Koska tähän asti olen kirjoittanut blogiin vain vakavasti ja asiaa, niin ajattelin tähän väliin kertoa 20 faktaa minusta!

♥ Olemme tunteneet Teemun kanssa jo melkein 10 vuotta, mutta luojan kiitos päädyttiin yhteen vasta 1,5v sitten, koska todennäköisesti emme olisi tässä nyt, jos olisimme teininä jo alkanut seurustella.

Kävin viimeisen vuoden lukiota aikuispuolella, koska nukuin päivät ja valvoin yöt, enkä pystynyt käymään tunneilla. Kiitos ihanien opettajien ja rehtorin valmistuin samaan aikaan ikäisteni kanssa.

Hain lukion jälkeen opiskelemaan Sosionomiksi, jonne en päässyt ja jälkeenpäin ajateltuna se oli erittäin hyvä, että kerkesin miettimään mitä oikeasti haluan ja pystyn tekemään tulevaisuudessa. Tälle syksylle irtosikin sitten opiskelupaikka ja musta tulee toivottavasti joskus Kosmetologi.

Rakastan autoja sekä autolla ajamista, ja voin kertoa, että otti aika koville myydä mun rakas ensiauto pois, ja kulkea jokapaikkaan pyörällä tai kävellen. (No on Teemulla onneks auto..)

Ja edelliseen vielä liittyen, en tiedä mitä mun päässä on tapahtunut, mutta oon tässä moneen kertaan jo Teemullekin ilmoittanut, että en osta enää mitään kallista autoa, vaan ihan joku halpa riittää oikein hyvin, kunhan vauva saa kaiken tarvittavan.

Pelasin nuorempana yli 10 vuotta lentopalloa ja melkein samanverran kävin pianotunneilla.

Mun siskontytöstä on tullu mulle ihan hirveen rakas, enkä ois ikinä voinu kuvitella kuinka ihanaa on olla TÄTI!

Rakastan kaikkia monien mielestä ällöttäviä ruokia, kuten kaikki kaaliruoat, sienet, maksalaatikko ja pinaattikeitto. Voisin elää pelkästään niillä!

Oon ihan hulluna kaikkiin astioihin ja lasikippoihin. Jouduttiin hankkimaan vitriini sen takia, että päätin alkaa keräämään Iittalan Ultima Thulea ja ostinkin heti netistä kirpparilta muutaman lasin, ja samanverran kippoja ja tarjoiluastioita ja viinilaseja ja......

Ollaan tällähetkellä evakossa Anoppilassa, kun meillä tehdään kylppäriremonttia, eikä meillä oo hajuakaan kauanko joudutaan oleen kotoo pois. Tää on kyllä aika luksusta kun ruoka on valmiina ja Helmi saa juosta pihalla vapaana!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti