maanantai 12. syyskuuta 2016

Mikä tekee sut onnelliseksi

Mun jaksaminen ja onnellisuus riippuu hyvin pitkälti siitä, kuinka saan yöni nukuttua, millaisia unia nään ja miten herään. Tänään mulla on hyvä päivä, koska en nähnyt painajaisia, nukuin sikeästi ja heräsin omaan tahtiin pitkän kaavan mukaan Helmiä halaillen ja puhelinta selaten. Oikeasti mun aamut on mennyt tällä samalla kaavalla koko mun sairasloman ajan, mutta jokapäivä en silti jaksa tehdä mitään erikoista. Välillä on niitä päiviä, että makaan koko päivän sängyssä, ja nukun. Oon kuitenkin antanut sen itselleni anteeksi, koska tiedän että on myös niitä päiviä, kun saan paljon aikaiseksi ja virtaa riittää.
  Tänään kotia siivotessa, mietin asioita miksi mua just tänään hymyilyttää, ja mikä tekee mut onnelliseksi tällä hetkellä. Ajattelin kertoa niistä muutaman myös teille.

Puhdas koti! Kun viettää päivät kotona, on ihanaa kun ympärillä on puhdasta.

Uusi pyykinpesukone. Vanha oli jo niin rikkinäinen ja huono, että ei enää tiennyt millainen on oikeasti hyvä pesukone. Enkä malta odottaa, että saan alkaa rakentamaan pesukoneen päälle pikkuiselle vaipanvaihtopistettä.

Kukat. Teemu yllätti mut perjantaina ruusuilla. On se ihana!


Veronpalautukset. Postiluukusta kolahti tänään sekä mulle, että Teemulle hyvin mieluisat kirjeet, nimittäin tiedot veronpalautuksista. 

Vauvan potkut. Ihanaa, kun pikkuinen on alkanut ilmoittamaan itsestään. Tiedän, että vielä jossain vaiheessa kiroan kuinka se myllää mun sisuskalut hajalle, mutta just nyt se on ihanaa!

Helmi! Nytkin se makaa mun kainalossa pää vatsan päällä ja kuorsaa. Siis miten voi joku eläin olla niin söpö!

♥ Ja viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, Teemu! Se tietää kuinka saada mut hymyilemään, ja pelkästään se että saan sen illalla kotiin, on ihanaa. 

Pieniä, mutta silti niin suuria asioita, jotka tekee mut onnelliseksi. Pysähtykää välillä miettimään, mitä teillä on ja olkaa siitä kiitollisia! Mä oon kiitollinen näistä asioista. 

2 kommenttia: