tiistai 2. toukokuuta 2017

Meidän vappu + video

Vietettiin vappuaattoa Teemun vanhempien luona hyvässä seurassa. Aloitin aamun sillä, että meikkasin pitkästä aikaa, kun Teemu kerrankin oli aamun kotona ja leikki Viljamin kanssa. Kolmen aikaan lähdettiin Teemun porukoille, jossa oli Teemun vanhemmat, sisarukset, Eno ja hänen vaimo. Käytiin katsomassa myös Teemun Mummua, niinkuin meillä on joka sunnuntai tapana. Anoppi oli taas laittanut pöydän koreaksi ja aloiteltiin syömällä kanatortilloja. Jälkiruoaksi oli tietysti itsetehtyjä munkkeja sekä vaahtokarkkeja. Mä söin niin paljon vaahtokarkkeja, että olin ihan turvoksissa koko illan. Muut meni saunomaan ja paljuilemaan, mä en vieläkään uskaltanut hypätä paljuun, etten vaan saa rintatulehdusta, koska sen verran kylmä ilma ulkona vielä oli. Me leikittiin Viljamin kanssa kahdestaan ja sain hänet hetkeksi nukkumaankin illan aikana vaikka yleensä hälinässä se on vähän hankalaa. 





Kulutettiin iltaa pelaamalla Twisteriä ja syömällä vähän lisää. Höyrytettiin nakkeja ja Teemun äiti oli tehnyt perunasalaattia. Mun ihan lempiruokaa! Oli kiva viettää kerrankin tällainen vappu, koska yleensä vietetään vappu Vetelissä kisoissa, mutta tänävuonna ei huvittanut lähteä, koska sää oli melko huono ja mä olin vasta saanut paranneltua itseni terveeksi edellisen viikonlopun paleltumiselta. Siskoni videoista inspiroituneena kuvasin myös meidän illasta pienen videon, sen löydät tästä alta:  


Miten te vietitte vappua? Kertokaa jos teillä on jotain vappuperinteitä, olisi hauska kuulla miten muut juhlii! 

4 kommenttia:

  1. Kiva vappupostaus! Kuulosti mukavalta vaihtoehdolta viettää vappu ja kiva lisä toi video. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Oli kivaa vaihtelua kuvata videota. :)

      Poista