torstai 8. kesäkuuta 2017

Alkukesän kosmetiikkasuosikit

Mä oon ihan järjetön purkkirohmu. Siis hamstraan kaikenmaailman rasvoja, saippuoita ja muita purkkeja. Rakastan kierrellä kaupassa tutkimassa uutuuksia ja mulle hyvin harvoin syntyy mitään vakio tuotteita. Siksipä meillä vaihtuu shampoot ja saippuat melkein joka kerta uusiin tuotteisiin, kun en vaan ole löytänyt vielä mitään mikä olis oikeesti niin hyvä, että pakko ostaa sitä uudelleen. Tottakai silloin tällöin samat tuotteet kiertää vähän pidemmän aikaa, mutta pääasiassa tykkään kokeilla aina uusia tuotteita. 

Keväällä mulla kävi tuuri, ja voitin eräästä blogiarvonnasta ihania tuotteita, joten pääsin oikein luvan kanssa testaamaan uusia juttuja. Niistä muutama pääsi heti mun suosikkilistalle, ja muutenkin olen löytänyt yllättävän monta uutta lempparia, ehkä joku näistä jää jopa luottotuotteeksi.


Lushin tuotteet ei ollut mulle ennestään tuttuja, ja tämän Lemony Flutterin voitin arvonnasta. Tämän luvataan olevan Lushin myydyin käsivoide, enkä yhtään ihmettele! Koostumus on ihanan kermainen, seassa on pieniä rakeita jotka hajoavat käsien välissä. Käytän tätä lähinnä kantapäille, sillä tämä pehmittää kovat kantapäät yhdessä yössä, ja kynsinauhoille tämä on hyvä jättää yöksi. Tässä on hyvin voimakas sitruunainen tuoksu, joten tykkään käyttää tätä nimenomaan öisin.

Erisan käsivoide C on puolestaan hajusteeton, ja suunniteltu herkälle iholle, niinkuin Erisanin tuotteet yleensäkin. Vaippaikäisen peppua joutuu jatkuvasti pesemään, joten mun kädet kuivuu todella paljon. Tykkään rasvata niitä usein, joten tämä on ollut hyvä päivittäisessä käytössä. Ei hajusteita, ja imeytyy nopeasti. 

Flormar kynsinauhaöljy on ollut mulle todella suuri apu kuiviin kynsinauhoihin. Haluan, että mun kädet näyttää siisteiltä ja kynnet huolitelluilta, ja kuivat kynsinauhat on yksi kamalin asia mitä tiedän. Sen lisäksi, että ne näyttää kamalilta,  ne on myös yleensä kipeät. Tätä sipaisen kynsinauhoille aina kun muistan, yleensä yötä vasten.

Laveran tuotteita en myöskään ollut aiemmin testannut, ja voitin arvonnasta tämän 2 in 1 käsi- sekä kynsinauhavoiteen. Ainesosina tässä on oliviiöljy ja kamomilla, ja tuoksu on todella miellyttävä. Ehdoton suosikki, ja kulkee usein laukussa mukana. Imeytyy nopeasti ja kun lähikaupan hyllyä tutkin, niin tämän hintakaan ei ollut kovin suolainen, joten ehkä täytyy hakea uusi purkki tämän loputtua. 


Multa puuttui kaapista pitkään vartalon kuorintavoide, joten kuin tilauksesta voitin tämän Yves Rocherin kuorintavoiteen, ja yleensä en kuorinnalta odota mitään suuria. Tottakai toivon, että se jättää ihon pehmeäksi, ja kuorii kuivaa ihosolukkoa, mutta tämä jättää lisäksi iholle ihanan kostean tunteen, ja yleensä mun on rasvattava iho heti suihkun jälkeen, mutta tämä mahdollistaa sen, että kuorinnan jälkeen ei tarvitse ihoa rasvata.

Mulla on pintakuiva iho, johon silloin tällöin ilmestyy paljon epäpuhtauksia. L'Oréalin Pure Clay Glow Mask kasvonaamiota on hehkutettu paljon, ja sen luvataan suorastaan imevän epäpuhtaudet kasvoilta pois. En nyt mene vannomaan, että tämä niitä aivan imisi pois, mutta olen tykännyt siitä, millaisen tunteen tämä iholle jättää. Säännöllisesti käytettynä olen kuitenkin todennut tämän toimivaksi, ja kaikki finnien alut katoaa melko tehokkaasti tämän käytön jälkeen.

Äitini tilaa meille Dermosililta usein tuotteita, ja kerran kun olin kasvonaamiota vailla halusin kokeilla tätä mielenkiintoiselta kuulostavaa Syväpuhdistavaa Yönaamiota. Geelimäinen voide levitetään illalla kasvoille, ja sen annetaan imeytyä ihoon kunnolla ennen nukkumaan menoa. Se puhdistaa siis ihoa yön aikana, ja voin todellakin suositella tätä. Aamulla iho tuntuu ihanan puhtaalta, ja myös tämä ehkäisee epäpuhtauksien muodostumista. Hinta on todella edullinen, ja tuote on riittoisaa.

Kertokaa teidän kesän suosikkituotteita, mitä mun ehdottomasti kannattaisi seuraavaksi kokeilla? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti