torstai 15. kesäkuuta 2017

Synttärit

Mulla oli eilen synttärit, täytin 21 vuotta. Jos palataan ajassa takaisin muutamia vuosia, niin rehellisesti sanottuna en olisi uskonut, jos joku olisi minulle sanonut, että 21 vuotiaana asun Pirkkalassa Teemun kanssa ja meillä on poika! Olen aina haaveillut siitä, että saan lapset nuorena, mutta en silti ajatellut sen olevan mahdollista. Ajattelin ennen, että opiskelisin itselleni jonkun ammatin ja hankkisin vakityöpaikan, ennen kuin teen lapset. Mutta tässä sitä nyt ollaan. Ilman ammattia ja vakiduunia ja hyvin menee!

Moneen vuoteen en ole juhlinut syntymäpäiviäni millään tavalla. Teemu kyllä muistaa mua joka vuosi jotenkin, ja ensimmäisenä vuonna kun oltiin seurusteltu puolisen vuotta sain aamiaisen sänkyyn ja berliinimunkin jossa oli 19 kynttilää. Viime vuonna mun synttäreitä vietettiin kreikassa, ja sielläkin Teemu muisti mua hakemalla aamulla leipomosta kakun! Tänäkään vuonna en odottanut mitään juhlia tai kakkua, mutta niin vaan taas oli järjestetty juhlat. Niiden piti olla ylläri, mutta Teemu paljasti päivällä, että illemmalla tulisi kahvittelijoita ja hyvä että paljasti, en tunne nimittäin oloani mukavaksi jos meillä on sotkuista. Ehdin siis hyvin siivoilla päivällä ennen vieraiden saapumista. Teemun vanhemmat ja sisarukset tulivat siis illalla käymään, sain kasan lahjoja ja kakkua! Teemun äiti oli leiponut kakkupohjan ja täyttänyt sen, ja Teemu rakkaudella koristeli. Olen niin onnellinen näistä kaikista ihmisistä mun ympärillä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti