keskiviikko 9. elokuuta 2017

Vaatteita ruokakaupasta

Olen aiemminkin puhunut siitä, että en välitä lastenvaatteissa niinkään merkistä, vaan ostan lähinnä sitä mikä omaa silmää miellyttää, oli se sitten merkillistä tai merkitöntä. Kiertelimme tällä viikolla Viljamin kanssa aikamme kuluksi pari kirpputoria, joista löytyikin vähän uutta vaatetta molemmille. Viljami kun tuntuu kasvavan niin vauhdilla, ja kaappiin täytyy ostaa jo 74cm vaatteita. Käytiin meidän kirppiskierroksen päätteeksi vielä S-Marketissa ruokaostoksilla, ja mä kurkkasin siinä samalla vähän lastenvaateosastoa ja yllätyin super positiivisesti! Siellä oli muutama todella nätti vaate, ja todella edullisia. Mä oon itse niin landelta kotoisin, että ei meidän ruokakaupassa mitään vaatteita ollut, joten on ihan luksusta kun meillä on niin iso ruokakauppa, että siellä on paljon muutakin kuin ruokaa.



Ostin siis Viljamille tällaisen valkoisen nalle-aiheisen kietaisubodyn, koossa 74cm. Hintaa tällä oli huikeat 5,95e, eli mun mielestä tämä oli todella edullinen löytö. Tässä on käännettävät hihansuut, eli pienille vauvoille hyvät, kun saa terävät kynnet piiloon, ja haaroissa tuplanepparit, mikä taas tekee tälle pidemmän käyttöiän, jos vaan kangas kestää ehjänä. Materiaali on 100% puuvillaa, ja melko ohutta, mutta jos vertaan äitiyspakkauksen vaatteisiin, niin huomattavasti paksumpia kuin pakkauksen bodyt. Ensimmäisen pesun jälkeen pintaan ei tullut juurikaan pesunukkaa, joten mä uskon että tämä oli ihan hyvä ostos, ja ei ainakaan korkealta putoa jos kerran kokeilee tällaista, tietää sitten jatkossa kannattaako ruokakaupassa tehdä heräteostoksia.. (puhuinko juuri pari postausta sitten näistä heräteostoksista...) 

Oletteko te tehneet vaateostoksia etenkin lapsille jostain marketista? Oletteko olleet tyytyväisiä hinta-laatu suhteeseen, vai onko nämä ihan kuraa ja hajoavat heti? Mitä mieltä ylipäänsä tällaisten halpojen vaatteiden ostelusta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti